09 listopada 2010

Vintage Paris

Wczoraj, w ten piękny deszczowy dzień i mimo zgubionych w drodze rękawiczek ;) postanowiłam wybrać się pod cztery nieznane mi jeszcze dotąd adresy sklepów "vintage", znajdujących się blisko siebie (co jest oczywiste, bo zagłębie tych sklepów to Marais!!!). Podkreślam, że sklepy nieznane mi, choć pewnie dobrze znane w Paryżu, skoro piszą o nich w internecie...
Postanowiłam sprawdzić i napisać po polsku, aby wszyscy kochający "poszukiwanie skarbów" wiedzieli, gdzie znajdują się takie jaskinie Ali Baby ;) a co!

Zacznijmy od początku:

Wysiadka na stacji metra 1 Saint Paul :
1) Zaraz obok znajduje się ulica du Roi de Sicile, a pod nr 12 sklep TOKYOITE- bardzo fajny w środku!!!Dużo wszystkiego od butów po okulary, ale niestety ceny dość wysokie...czasem ma się wrażenie, że za wysokie bądź identyczne z cenami nowych ubrań danej marki...ale zależy co kto lubi i czego szuka! Warto tam zajrzeć ;-)
2) 32, rue des Rosiers pod szyldem "Coiffeur" mieści się VINTAGE DESIR, sklep dość mały i ciasny, dużo w nim klientów -zarówno kobiet jak i mężczyzn i skarbów za dostępną cenę! Mają tam fajne marynarki itp! Polecam!
3) i 4 ) 8, rue Saint Croix de la Bretonnerie/ 61, rue de la Verrerie --> to FREE'P'STAR  - miłość od pierwszego wejrzenia i do tego podwójna, bo 2 sklepy!!! Super atmosfera, ceny i ubrania! Kupiłam marynarkę  za 10€ ;)))

Jak tylko znajdę wolny czas to udam się na dalsze poszukiwania...tym razem z aparatem i bez deszczu!

Tak więc cdn...
















   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz