18 listopada 2010

Paryżanie gościnni?

Wielki uśmiech pojawił się dziś na mojej twarzy, kiedy przeczytałam, że Paryżanie, według sondażu przeprowadzonego wśród turystów w muzeach i na lotniskach przez CRT, okazali się GOŚCINNI! 79% pozytywnych opinii!!! W klasyfikacji 6 europejskich miast, Paryż jest zaraz po Londynie, ex aequo z Amsterdamem, następnie mamy Madryt, Rzym i Berlin...

Według mnie coś jest nie tak...albo ankieta, albo moje własne doświadczenia. Możliwe, że nie mam szczęścia w paryskich restauracjach, pubach, metrze, sklepach...Tutaj każdego dnia, ale to KAŻDEGO spotykam się z arogancją, ignorancją, wulgaryzmem, złośliwością...Kelnerzy podchodzą do stolika obrażeni o to, że właśnie tu miałam ochotę wypić piwo, gdy wchodzę do sklepu sprzedawczynie robią skwaszoną minę, bo przeszkadzam im w pogawędce przez telefon, w metrze ludzie się wyzywają i popychają bez powodu etc! Możliwe też, że ankietowani byli w Paryżu tylko kilka dni i nie mieli okazji zobaczyć całej prawdy o! 

Chciałabym poznać wyniki tej samej ankiety przeprowadzonej wśród mieszkańców! ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz